divendres, 19 de juny del 2009

Per començar

Estreno nou bloc! I existeix un motiu: ara tinc temps per escriure-hi! Després d'un primer de carrera estresant, per fi ha arribat l'estiu, amb les vacances que això comporta i el no haver de dir "no puc, he de fer treballs".

L'eufòria d'aquesta època de l'any m'ha fet plantejar-me iniciar un nou bloc on poder expressar-me i compartir una de les coses que més m'agrada fer: escriure. Escriure per expresar els meus pensaments o una història de ficció. Escriure per crear un altre món i perdre-m'hi, per deixar constància de quelcom interessant, per deslliurar-me de de ràbies i impotències, per expressar en llibertat les meves opinions, per jugar amb les paraules. Escriure, també, per mantenir contacte amb altres persones i poder-hi trobar pinzellades profundes, divertides o excitants.

Dit això, dono per inugurat aquest bloc: PINZELLADES DE COLORS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada